Dodany gamplay w dziale GALERIA    24.11.2016

GAMEPLAY


Wersja 1.8    22.11.2016

- dodano leczenie +5 u alchemika
- dalsze poprawki w tekście


Wersja 1.7.1    20.11.2016

- zmieniono algorytm odpowiedzialny za cene broni u Kowala
- kilka poprawek w tekście i balansie


Wersja 1.7    19.11.2016

- śmierć teraz powoduje powrót do Novigardu oraz uiszczenie opłaty za leczenie.
- szereg zmian w balansie rozgrywki
- broń u kowala jest teraz posortowana według wartości ataku


Wersja 1.6    15.11.2016

- liczne usprawnienia i zmiany w interfejsie
- szereg zmian w balansie rozgrywki - parę usprawnień w interfejsie


Wersja 1.5    13.11.2016

- bonus do celności dodaje również sznsę na trafienia krytyczne
- eliksir wiedźmiński GROM zmniejsza o połowę maksymalną ilość koncentracji
na czas jego trwania
- koncentracja nie wzrasta już po walce
- Puszczyk od teraz zwiększa również poziom koncentracji o 3
- losowe bonusy związane z koncentracją uzupełniają jej teraz cały poziom
- koncentracja od teraz wzrasta o 1 podczas walki
- koszt rzucenia znaku zmieniono na 3
- zwiększono wartość ataku za pomocą znaku
- cena pełnego leczenia zależna od poziomu
- dodano zapis broni i zbroi "


Wersja 1.4   10.11.2016

- naprawiono szereg błędów z naliczaniem bonusów
- zmieniono system redukcji ciosów względem obrony
- obniżono ceny pierścieni
- po uzyskaniu bonusy z Zamtuzu staje się on nieaktywny na czas jego trwania
- zmniejszono ilość run potrzebnych do ulepszenia zbroi
- zwiększono ilość złota z potworów oraz skrzynek wraz ze zdobywanym poziomem
- dodano informacje o zadaniach w Novigardzie
- zmniejszono poziom trudności w grze w kości
- naprawiono błąd nie naliczania dodatkowej nagrody za wygraną w kości"
- zwiększono obrażenia broni dostępnych u kowala
- zmniejszono wymaganą ilośc skór podczas kupowania zbroi u Płatnerza
- zmniejszono cenę zbroi u Płatnerza
- zwiększono udźwig o 5


Wersja 1.3    05.11.2016

- dodano ucieczkę w każdej chwili podczas walki z 20% szansą
na trafienie przez przeciwnika
- dodano regenerację życia +2 lub do 1/3 wartości maksymalnej po walce
- dodano autosave po zdobyciu poziomu
- naprawiono błąd u alchemika
- dodano informacje o poprawkach
- dodano możliwość sprzedania run u Płatnerza
- zmniejszono o połowę koszt pełnego leczenia u Alchemika
- uceczka z jaskini nie powoduje kolejnej walki
- przyśpieszona znikanie komunikatów podczas walki
- ominięcie klasztoru powoduje walke z innym potworem
- wyeliminowano szereg błędów

© Wszelkie prawa zastrzeżone, Marcin Krupiński 2016